понеділок, 12 грудня 2016 р.

Виступ учнів на випускному вечорі.

Ведуча: Сьогодні наших випускників прийшли привітати їх молодші братики, сестрички, друзі.
Білоконь М.
Тая, сестричко, рідна, єдина,
 Вибери чисту життєву стежину.
Юності й радості квітне розмай,
Щасливою будь, школу ти пам'ятай.
 Хай цього випуску святкова година
 Завжди нагадає, що була ти дитина,
 Батьків, що зростили тебе поважай
Й сестричку свою рідну не забувай
(дарує квіти сестричці)

Перекос Т.
Дорогий мій братику!
Вітаю тебе з цим гарним святом!
 Здоров'я бажаю і щастя багато.
Хай радість тобі життя дарує,
Щоб посміхався ти весь час,
Хай задумана збудеться мрія,
Щоб я, і мама, й тато
За тебе раділи весь час!
 (дарує квіти)

Чернуха Д.
Чогось трохи зажурена мама,
Чогось в очах батька сльоза?!
Сльози радості і надії
Дорослою стала сестричка й дочка.
Люблю тебе, сестричка, Оленко,
Прийми вінок бажань від мене.
Бажаю щастя і удачі,
Здоров'я доброго впридачу.
Життя хай казку подарує,
А доля радість принесе,
Нехай любов в душі вирує,
Ми ж тебе любим над усе!!!
(дарує квіти)
                                                              

Гілевич Ж.
Я як був ще невеличкий,
 Бавили мене сестрички.
Хоч був малий, а добре знав                                                
Й мамі я завжди казав.
Що лисичка не сестричка,
Таня й Леся - це сестрички.
Тепер я вже дорослий став
 Й бажаю вам, дівчатам-випускникам,
Щоб ви у вузи поступили,
Роботу потім щоб знайшли.
І мали хату чи квартиру,
 В достатку й радості жили.
Щоб люди лиш приємні, щирі
І добрі щоб були навкруг,
 Й щоб у кожного був вірний,                                                   
Надійний і найкращий друг!
 (дарує квіти)
Перекос Т.
Я на фото Тані подивився
І дуже здивувався: та невже.
Й вона колись у 6 класі вчилась,
 А стала такою дорослою уже.
 Від мене ,Таня, із святом вітання,
 Найкращі прийми в цей день побажання.
Бажаю щиро тобі: хай кожну мить,
 Кожен день в житті нехай тобі щастить.
 (дарує квіти)

Новацький С.
Своєму брату хочу побажати
Хорошу витримку і розум мати,                                                            
Щоб у будь-яких ділах,
Ставав ти, Олег, завжди на вірний шлях.
По шляху цьому умій ти
З честю й гідністю пройти.
Щоб всіх тих, кому ти дорогий і любий
Ні на мить не підвести.

Балинський С.
А я сів собі тай плачу,
Як подумаю в жалю...
Аня вчитися поїде,
Я ж без неї пропаду....
Мила Анечко, сестричко,
Ласкава, ніжна, чарівна,
Я тобі бажаю щастя, долі,
Ти ж у мене лиш одна.                                                                          
Будь здорова, щедра і багата,
Як наша українськая земля,                            
А я, дідусь, бабуся, мама й тато                                     

Радіти будемо за тебе кожну мить, щодня.

Немає коментарів:

Дописати коментар