неділя, 11 грудня 2016 р.


Тема: Засідання круглого столу "Про дорожній рух
( 4 клас)

Мета :  сформувати в учнів серйозне ставлення до вивчення правил   дорожнього руху, допомогти підліткам засвоїти навички відповідальної  поведінки. Дати можливість самостійно аналізувати свій життєвий
досвід ,будучи щоденно учасниками дорожнього руху.
Виробляти активну життєву позицію.
Обладнання: "Правила дорожнього руху " в ілюстраціях, таблиці груп дорожніх знаків, ст- І група учнів (пішоходи, пасажири транспортних засобів);

- II група учнів (водії автотранспортних засобів);
- III група - дорослі (батьки, вчителі);
- експерт(працівник ДАЇ, або вчитель БЖД).енд "Небезпека на дорозі", картки для "Прес-методу".

Хід проведення заходу

І. Вправа на створення емоційного комфорту.
Учні по черзі звертаються один до одного, посміхаючись і промовляючи слова "Я - твій товариш, ти - мій товариш. Разом ми друзі."

II."Мозковий штурм".
Що таке небезпека?
На дошці записуються всі відповіді учнів, наприклад:
- незнайомці;
- сходи;
- випадкові статеві стосунки;
- нещасний випадок на дорозі;
- шкідливі звички;
- наркотики;
- пожежа;
- незнайомі місця.
Усе написане обговорюється, робиться висновок: небезпека - усе те, що може зашкодити життю та здоров'ю людини

III. Позиційна дискусія на тему  " Чому бувають нещасні випадки на дорозі?" Учасники круглого столу ( кожна група) висловлюються по цьому питанню, обґрунтовуючи свої вислови.
Вчитель - експерт дає оцінку всім трьом виступам, вказує, чий виступ був більш переконливим, доповнює, керуючись Законом України "Про дорожній рух", "Правилами дорожного руху". За цією схемою проходить обговорення всіх питань круглого столу.

IV. Вступне слово вчителя.
Згідно Конституції України та інших законів нашої держави, кожна людина має  право на щасливе життя, збереження свого життя, здоров'я, тощо.
Стаючи дорослішими , вам все частіше доводиться звертатися, користуватися Правилами дорожнього руху . Як будь - яка освічена людина кожен з вас повинен їх знати і неухильно дотримуватись будучи учасниками дорожного руху, для того , щоб захистити себе і оточуючих від нещасних випадків.
Тому сьогодні наше засідання круглого столу має назву "Про дорожній рух".

Y. Використання "Прес-методу".
Учням роздаються картки, в яких зазначено чотири етапи методу "Прес" і наголошується, що під час обговорення питань круглого столу потрібно використовувати фрази з цих карток поетапно.
1. Висловте свою думку, поясніть свою точку зору, використовуючи   такі висловлення:
"Я вважаю, що ...", "На мою думку...", "Я дотримуюсь такої точки   ,      зору, тому що..."
2. Поясніть, чому ви дотримуєтесь саме такої точки зору, на чому грунтується ваша впевненість?
"Тому, що...", "Виходячи з того, що..."
3. Наведіть додаткові аргументи на користь вашої думки "Аргументуючи свої думки...", "Аби остаточно переконати аудиторію...", "Можна ще додати..."
4. Назвіть факти, що підтверджують докази "Отже...", "Таким чином..."

YІ.Питання для обговорення.
1. Якими нормативно-правовими документами повинен керуватись учасник
ДОРОЖНЬОГО руху?
Виступи учасників засідання.
* І група учнів (пішоходи, пасажири транспортних засобів);
* II група учнів (водії автотранспортних засобів);
* III група - дорослі (батьки, вчителі);
* експерт(працівник ДАЇ, або вчитель БЖД).
2. Хто є учасником дорожнього руху? Чому ви так вважаєте? (Виступи учасників засідання.)
3. Чи є обов'язковим знання правил дорожнього руху для пішоходів, пасажирів автотранспортних засобів?
4. Які обов'язки і права водіїв автотранспортних засобів ви знаєте?
5. З якого віку і за яких умов допускається керування автотранспортним засобом ?
6. У якому віці дозволяється рухатись на мопедах, велосипедах? Які вимоги до водіїв мопедів та велосипедів?
7.Що таке гужовий транспорт? Які вимоги до осіб, які керують гужовим транспортом і погоничів тварин?
8. Які групи дорожних знаків ви знаєте? Якими з них приходилось користуватись?
9. Ваші дії, якщо ви стали свідком ДТП.
10. Чи є важливим вивчення правил дорожнього руху для будь-якої людини?

VII.Підведення підсумків.
Виступ експерта (працівника ДАЇ чи вчителя БЖД).

















Немає коментарів:

Дописати коментар